zondag 13 december 2009

Egeldonk (3)

Op de schutting van sloopflat Egeldonk. Aan de buitenkant. RAPS van MVP.
Ergens in de binnenstraat. Een fel, agressief, groen monster, rode bek. Het lijkt iets van RAPS maar zeker weet ik het niet. Ik hoor het wel als het niet zo is. SUGAR en AZHQ. Prachtige vogelbekman, door SUGAR denk ik. Fantastisch, het lijkt wel wat op een cartoon. ASF'09 staat er onder. Felle kleuren op een zo goed als witte achtergrond. In een kamer op de vijfde verdieping. Dit is vast iets van MICKEY.
ME is niet meer. R.I.P. van SUGAR.
Om RAPS schiet ik altijd in de lach. Hij maakt van die absurde figuren. Deze lijkt op een theepot. Wellicht verwijzingen naar cartoons die ik niet ken.
SUGAR MTA sluit deze blog af. Speelse geesten, dit keer. Al heb ik er lang op moeten wachten, een jaar of twee voordat het zover was. Ik wacht namelijk net zo lang met fotograferen tot alles uit de flat verwijderd is: ramen, kozijnen, deuren om over de rest maar te zwijgen; radiatoren, spiegels, bedrading. Zodoende kan ik in twee keer (drie uur) de hele flat doorwandelen. Op zoek naar restanten van menselijke aanwezigheid. Mensen zelf kom ik nauwelijks tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten