zaterdag 21 maart 2009

Openhartsteeg

Gistermiddag was ik met Jaap op stap (zie http://wtla-binnen.blogspot.com/). Op weg naar café Schiller gingen we over de bloemenmarkt waar kitsch en kneuterigheid te koop worden aangeboden.
In de Openhartsteeg zag ik deze objecten de muur: het zijn tekeningen geplakt op een dikke laag piepschuim. Gemaakt door ELCOROD (als ik het goed lees). Dit rondje was op de regenpijp geplakt. Evenmin goed te ontcijferen wat het nu precies is, maar er is een hoofd in te herkennen. Diameter: een paar centimeter.
Net als deze holle kies.
JUSTINKEES is een aardige woordspeling. En een IMTEK die ik bijna over het hoofd had gezien.
Ook de groene stencildruk is niet meer goed leesbaar maar misschien zie ik hem nog een keer, elders.
Bert & Ernie zijn eerst op papier gespoten en toen op de muur geplakt.
En tenslotte een oproep om het verloren oor van Van Gogh terug te bezorgen. Er staat zelfs een e-mailadres bij. Vandaag ben ik terugegaan naar de Openhartsteeg en daar heb ik bovenstaande foto's gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten