maandag 2 februari 2009

Vingerwijzing

Veel geld lag er in de etalage, nepgeld dus maar het leek veel (net als echt geld). Ik was op weg naar De Hallen in Haarlem. Daarover meer op wtla-binnen.
Vlak voor het station zag ik Diggy Dex (ongetwijfeld een variant of parodie op sex) maar wat er op die pot mayonaise stond kon ik pas lezen toen ik thuis achter het beeldscherm zat. Die borsten leiden de aandacht nogal af. Dit stond er dus: Mayonaise van de Ziel. Wil je meer weten over de inhoud van deze pot? Zie het adres op de foto.
De trein die me terug moest brengen vertrok net voor mijn neus. Dus had ik een kwartiertje extra. Toch even kijken aan de andere kant van het station, Kennemerland dus. Daar trof ik Je weet beter... aan.
Op de muur er tegenover stond GOD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten