zondag 4 januari 2009

My Alias

In de Amstelstraat trof ik dit sjabloon aan. Blijkbaar van My Alias. Enigszins verscholen achter de steigers.
Niet verder vertellen.Ook t. is actief geweest met Kerst. Een wat minder duidelijk werk, omdat het rommeliger is dan gewoonlijk. De overdaad aan details leidt de aandacht af. Denk alleen maar aan zijn sjabloon van Anne Frank met Palestijnse hoofddoek. Maar alla: de boodschap is duidelijk. Amerika, Stop met het martelen van gevangenen (Guantánamo Bay). Hanneke 5 staat er al een tijdje. Locatie: Wijdesteeg (centrum), om de hoek ligt Spuistraat 199 (25 jaar gekraakt) en daar tegenover het huidige VRANKRYK. Beide panden vallen uit de toon. Er is altijd wel iemand die foto's maakt van het hele gebouw of van de details. Ik houd meer van de details. Daarover later meer (net als over Vrankrijk).
Nu heb ik gelukkig m'n camera bij de hand. Het regent een beetje (jammer, na de vrieskou van de afgelopen dagen). FAITH71 ken ik niet persoonlijk maar wel een ander werk van hem. Het staat nog steeds op de muur van de sportplek bij Kraaiennest. Een van de eerste foto's die ik van graffiti heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten